mandag den 13. maj 2013

MANDAGS-HYGGE


HEJ DERUDE
Så nåede vi endnu engang til mandag! 

Idag vil jer vise jer et par billede fra sidste mandag, 
hvor jeg havde en rigtig hyggelig dag her i KBH
, i selskab med min søde veninde Line.

♥ 


Vi var i et par butikker //surprise :P
 - og dernæst tog vi på Joe&Juice


Vi fik nogle lækre smoothies

 Vi nåede også forbi Hovedbiblo´ på Krystalgade
- her meldte vi os ind, så vi kan bestille bøger hjem til vores opgaver


På vejen hjem, fik Line en masse jordbær på sin HELT NYE bluse
- men heldigvis kom husmoderen op i mig, 
og jeg fik bluse helt fin igen ;)


Efter aftensmaden, tændte vi stearinlys 
og satte lidt Rasmus Walter musik på...

Jeg skulle hjælpe Line med en ansigtsmaske... 


Min veninde og roomie Line er praktikant for modemagasinet IN -
 og hun fik derfor til opgave at teste en ansigtsmaske 
med ingredienser fra "det døde hav" 
til en pris på over 800 kr. 

Det pudsige ved ansigtsmasken var,
 at masken skulle fjernes med en magnet :P




SE videoen som jeg optog 
-  :D 

Har I haft en god weekend?
Jeg har haft en FANTASTISK
 (og meget tiltrængt)
weekend - hjemme på Fyn!!

Weekenden bød på alt lige fra kærestehygge, fødselsdag, zoologisk have, hyggeaften med pigerne, behandling i Sønderborg, arbejde i butikken og aftensmadshygge hos mine forældre i selskab med mine bedsteforældre. 

LÆKKERT!

Nu må jeg hellere få arbejdet lidt på Instituttet :P


Ha´ en dejlig dag :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar