onsdag den 8. maj 2013

NEW IN// MINE SENESTE KØB i KØBENHAVN


Som lovede, viser jeg de to fine ting - som jeg købte i lørdags 
på Østerbrogade sammen med Line..

Vi bor på Strandboulevarden og det er kun 1,5 km. fra Østerbrogade -
og på Østerbrogade er der et hav af lækre butikker..... !!!!

Jeg faldte pladask for denne 
SKØNNE halskæde fra MOSS COPENHAGEN..

Halskæder kan man aldrig få for mange af - og den her passer bare til det hele!! Derudover er den super praktisk, da den ikke vejer særlig meget....



Derudover fandt jeg ENDELIG en sort  arbejdstaske!

Jeg skal bruge den på arbejde (på Instituttet)
 - da min brune Tiger of Sweden taske,
 ikke kan holde til, at jeg både har computer og tunge bøger.....

Heldigvis fik jeg lidt studierabat på tasken!

:) 

København - du gør mig (endnu mere) fattig!!!!!!

BUT I LOOOOOOOOOVE IT!!!! 

Ha´ en dejlig onsdag!!!!


#Psst!!# 
Kufferten er pakket!!!
 Turen går nemlig hjem til FYYYYYN i eftermiddag!!

:D

Vi læses ved!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar