onsdag den 22. maj 2013

Pinsen #vol.1 (Gråbrødre Torv, Tøsehygge, Karneval, Amalienborg, Nyhavn)


GOD MORGEN FOLKENS :D

SÅ blev indlægget endelig færdigt!!  ;) 

Har I haft en god Pinse?
Jeg har haft en skøøøøøn Pinse, og jeg har oplevet "så meget", 
at jeg har været nødsaget til at dele indlægget op i to dele

... se #vol. 1  ;)

Pinsen startede med hyggeligt samvær 
med min barndomskammerat
Palle alias "knold" ;) 


Vi var på Café G 
- hvor jeg fik en lækker clubsandwich


 Caféen er beliggende på det hyggelige
 Gråbrødre Torv


Bagefter var vi et smut fordi hans (flotte) kontor
ved Rådhuspladsen....
(han er medejer af Bownty!)
Smut ind på www.bownty.com og find deals i din by ;)


 Jeg var også oppe på kontorets flotte tagterrasse
- med udsigt over byen

Nøj, der var laaaangt ned!
- men jeg kom helt hen til hegnet ;)


LØRDAG stod Line og jeg stod tidligt op
 og begyndte at skrive lidt på vores opgaver..


MEN det var utrolig varmt (årets varmeste dag)
SÅ vi hoppede istedet op på cyklerne og cyklede ind til byen!


Inde i byen fik Line købt en taske fra DAY 
og bagefter fik vi en lækker smoothie på Joe&Juice


På vej ud af DAY forretningen, støder vi ind 
i min søde tante Majken og hendes søde søster Diana
som var på tøsetur i København
 :D HYGGELIGT!

På vejen hjem, cyklede vi forbi Strøget, 
for at opleve Karnevalet


Her var der gang i den!
Smukke kvinder i samba-outfits
prydede Strøget


Det var næsten umuligt,
 at komme helt tæt på...


Senere på eftermiddagen, 
kom min kæreste Søren 
- på besøg fra Odense....
(her er jeg i ført min nye kjole)


Vi hoppede med det samme ned på Nyhavn
og nød det skønne vejr! 

Vi besluttede os hurtigt for, 
at spise lidt tidlig aftensmad

Stemningen og vejret, var helt fantastisk

 Og maden var også rigtig fin!


Det var slet ikke til, at få et bord 
- så vi satte os bare ved en tilfældig restaurant 


 Nyhavn er nu et lækkert sted ;)


Efter at vi havde spist, 
gik vi en tur hen til Amalienborg..

Var dejligt at få luftet de blege vinter-ben ;)


Vi nød bare at spankulerer lidt rundt...

Vi var også forbi Amaliehaven

Og en tur forbi vandet...
Vejret var bare så fantastisk!  

... og der var et hav af smukke svaner..

Vi sluttede lørdagen af,
 med en omgang lækker koldskål...
- med blåbær og danske jordbær
og med Irmas lækre kammerjunker!

'
 Derefter puttede vi os under dynen og 
så (jeg så) 
Melodi Grand Prix 2013

UHA, det var virkelig nogle dejlige dage :D

... og imorgen kan I se, 
hvad jeg lavede søndag-mandag ;)

Ha´ en dejlig ONSDAG :D 




2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare ud til at have været en dejlig pinse, Nyhavn er så hyggelig at opholde sig på, er altid dernede på den årlige kbh-tur (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne. :)
      Først og fremmest, tak for din kommentar - det varmer altid!

      Tak, det var virkelig også en helt igennem fantastisk Pinse - som indeholdt en masse dejlige ting. - og ja, Nyhavn er fantastisk :D

      Knus og Kram fra Katrine

      Slet