tirsdag den 21. maj 2013

BUTIKGUIDE #1 - KØBENHAVN


God morgen derude ;) 
Jeg har lovet jer et indlæg som omhandlede min "Pinse"
 - men det blev jeg ikke helt færdig med igår.... :S 

I stedet for I et indlæg, om en spændende butik i København  
- denne skønne multifunktionelle forretning

TRANQUEBAR på Landgreven
Er en interkulturel Formidlingsfond der blev stiftet i 2006, med det formål, at drive en forretningen (primært med rejselitteratur) og en ramme for interkulturelle møder, i form af foredrag med forfattere og musikere. 


Men det er også en cafe, et sted med salg af verdensmusik, tøj og interiør

Den ligger lige ved siden af mit praktiksted....

 I en frokostpause, gik jeg lige forbi... 

 Her var et hav af spændende ting...

Unikke ting, fra hele verden

Atmosfæren var helt speciel og musikken meget anderledes!

FLOT vitrineskab...!

Man kunne få timer til at gå dette sted....

 De forhandlede virkelig (al verdens) ting og sager

Også ting og sager - man ikke helt kunne se hvad var :)

Ham du kan ane, under lampen er faktisk kokken Nikolaj Kirk... ;)

Jeg er helt vild med den sorte kurv 
- den koster omkring 400 kr.

Spændende butik - og i hvert fald et besøg værd ;)

Husk og se med imorgen 
- hvor indlægget om "Pinsen" er klar :P 

Ha´ en dejlig tirsdag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar