fredag den 31. maj 2013

"Ugen der gik"

Hej derude :D

SÅ blev det endelig fredag - og weekenden kan snart begynde!

.....Jeg startede min fredag, med en portion lækker morgenmad ;) 

Som I nok har bemærket, har jeg ikke haft så meget tid til bloggen denne uge, 
hvilket skyldes at jeg har haft rygende travlt på Instituttet!!!

 Ikke nok med, at jeg har stress over min praktikopgave , så har jeg også været med til to konferencer og et møde med Nordea.

I kan se mere om ugens arbejde på Instituttet
- i indlægget på mandag ;) 

MEN - udover en travl uge på Instituttet,
 har der også været tid til, at nyde tilværelsen i København! 



Jeg startede ugen med at handle stort ind
- så jeg bl.a. kunne bage brød til madpakken!

 Jeg bagte lækre knækbrød
(med et hav af kerner)


Derudover bagte jeg disse lækre gulerodsboller..

Om aftenen var jeg også et smut forbi 
VIP salg - i Message på Østerbrogade
hvor der var  -40 % på alle varer

Her var jeg ved at købe denne kjole fra Just Female...

Men jeg besluttede mig for, 
kun, at købe disse fine øreringe
- som var sat ned til 150 kr. 


Tirsdag bød på konference hele dagen
(fra kl. 11.30-20.00)
CIFS konferencen omhandlede 
"fremtidens biler, byer, infrastruktur mm."


Onsdag var jeg bl.a. til møde på Christianshavn,
med Nordea...- i deres flotte penthouse mødelokale :D 


Onsdagen 
 bød også  på ustadigt vejr i København!
( billedet er taget fra lejligheden og viser en stor tordensky)


I torsdags var jeg til endnu en konference
- denne gang omhandlede konferencen  
"Fødevaresikkerhed og - sporing" 
Virkelig spændende! 

(læs mere om konferencen, i indlægget mandag)

 Efter konferencen, stod den på en hyggelig tur på Baresso,
sammen med nogle af Lines veninder! 



Derefter kørte vi en tur forbi 
Distortion 2013 - på Vesterbro

Det blev dog ikke til mange timer, 
da Line og jeg var bombet efter en lang og krævende uge! 

Torsdagen sluttede helt perfekt, med nyheden om....

- .... at min dejlige kæreste Søren
- har fået jobbet som #S A L G S C H E F#
 for Autohuset Vestergaard i Svendborg!

Jeg er bare så mega stolt af ham! 
og nøj hvor bliver det en spændende tid han går i møde -
når han skal til at lede filialen !! :D :D :D :D :D 
pr. 1/7 - 2013

FANTASTISK!!  - det skal fejres!!! 

Ha´ en dejlig fredag!  
:D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar