torsdag den 23. maj 2013

PINSEN #vol. 2 ( Gumball, Marathon, Hallifax, Den lille havfrue og kusinehygge)

SÅ nåede vi til anden del, af Pinsen!!
:) 

Søndagen startede med, at vi stod tidligt op, 
så vi kunne cykle ind på Rådhuspladsen 
ved en 9-10 tiden...

På Rådhuspladsen blev der nemlig afholdt 
GUMBALL  3000;)
(Et rally hvor det ikke gælder om at komme først, 
og hvor ruten er på 3000 miles,
rundt i verden)

Hollywood"stjernen" David Hasselhoff var vært


Fra kl 9- 9.55 holdt vejret sig fint og vi var klar til, 
at showet startede ;)

Det koster minimum 300.000 kr. at deltage i løbet
- i år går ruten fra København til Monaco, gennem Stockholm, Helsinki, St. Petersborg, Talinn, Riga, Warszawa, Wien og Verona. 

MEN kl. 9.55 (5 min. inden showet skulle starte)
stod det bare ned i stænger og 
vi blev plask hammerende våde!


Vi så også Copenhagen Marathon
- som fyldte godt i Københavns gader


Da vi endelig kom hjem til lejligheden
, var vi HELT gennemblødte!

Ja, selv vores sko og undertøj, 
var helt gennemblødte!

SÅ da vi kom hjem til lejligheden
lagde vi os under dynen for at få varmen 
og det endte med, at vi tog en "morfar" på 2 timer

Da vi vågnede igen, besluttede vi os for,
at køre en tur forbi Tivoli
- Emmelie de Forrest kom nemlig forbi!

(På billedet, holder vi i den sorte bil, 
der har snuden lidt længere fremme end de andre biler, 
i bussen var Emmelie og hendes crew)


Vi endte med at tage ind på Halifax...


Her fik vi lækker aftensmad
- og fantastisk betjening!!
(Sørens kammerat Anders, 
var heldigvis på job den aften, 
så vi blev rigtig forkælet ;)

Vi sluttede aftenen af med en tur forbi
- den lille havfrue

Jeg kunne ikke huske hvornår,
jeg sidst havde set den!

Derudover fik vi øje på det smukke skib
- Kongeskibet Dannebrog
(....hvor min far engang har boet, da han var i søværnet)

Det var en smuk og lun aften...

Vi endte med at gå tidligt i seng, 
da Søren skulle hjem til Odense, næste dag
 - allerede kl. 6.00 


Mandag morgen startede jeg dagen med lidt lækker morgenmad

Jeg ELSKER danske jordbær, og lækre blåbær

Jeg gik i gang med praktikopgaven...
- som virkelig stresser mig :S

Heldigvis, skulle jeg mødes med min dejlige kusine
.- til lidt aftensmad!

Min smukke kusine Pernille,
 er 20 år og læser til ingeniør herover!

Vi sad udendørs til kl. 22 :D HYGGELIGT!!

Det var dén Pinse - det gik bare aaaaalt for stærkt!! 
- men hold da op, hvor har jeg haft nogle skønne dage :D

Havde I en god Pinse?


Vi blogges ved ;)
(Husk at se med imorgen - og se hvor jeg befinder mig...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar