mandag den 6. maj 2013

SKØØØØN WEEKEND


GOOOOOD MORGEN DERUDE :D 

SÅ blev det mandag - og weekenden er (allerede) forbi...
Weekenden stod, for mit vedkommende, i hyggens og afslapningens-tegn
 - hvor jeg ikke havde planlagt det helt store...
Dette har været helt bevidst, da der har været rigeligt at se til, her den første uge...

("Cykelmyggen Egon")

#LØRDAG#

 Jeg stod tidligt op, og startede lørdagen med den HELT STORE rengøring!
- jeg støvsugede, vaskede gulve, tørret støv af, ordnede køkken og badeværelse - vaskede tøj ect. ect.  (i alt 3 timers tid)
;) 



  Derefter kom Line hjem 
og vi slappede af et par timer i lejligheden...


Men da jeg VIRKELIG havde brug for Moder Natur 
og lidt fresh air...

...cyklede jeg en laaaaang tur
 - og kom blandt andet forbi dette hyggelige område 
nær Østerport station!

Her var (næsten) stille og skøn natur!

Jeg stillede cyklen og gik en tur langs søen....


Hyggeligt med lidt forårsblomster...


 Jeg endte med, at sidde mig op af træet og slappe af i en times tid
= FANTASTISK!!!


Derefter, hoppede jeg op på cyklen igen 
og cyklede videre ind til Strøget ;)
 ( OG ja, jeg endte med at gå i et "par" butikker 
- MEN købte ingen ting), :P

Dernæst cyklede jeg forbi Nyhavn og gik en tur langs vandet...

Ved en 14-15 tiden, cyklede jeg hjem til lejligheden igen,
 her nåede jeg dog kun at være i 10 minutters tid,
 inden Line og jeg cyklede hen på Østerbrogade... 


Her nød vi at gå rundt i de forskellige butikker - og jeg faldt da også over to ting 
( blogger jeg om senere på ugen) 
:) 

Resten af lørdagen stod på afslapning i lejligheden!

Så nåede vi til søndag..
 #SØNDAG#

Jeg sov (for en gang skyld) længe og vågnede først kl. 7.30

Ved en 10 tiden cyklede jeg hen på Østerbrogade, 
da jeg skulle have ombyttet en af de ting, jeg købte lørdag...

Men da butikkerne først åbnede kl.11.00 
- smuttede jeg ind på Baresso og fik lidt ekstra morgenmad ;) 

Dernæst cyklede jeg videre ind til Strøget....

Jeg er blevet helt afhængig af, at cykle rundt og opleve København
- men det er nu også hyggeligt når garderne går deres runde under vagtskifte
(eller når Jørgen Leth tilsyneladende,
 ikke kan finde sin telefon i tasken og er ved at få overbalance)

;)


 Inde på Strøget - skulle jeg have byttet de solbriller jeg købte i onsdags, 
da de desværre var lidt skæve i den ene side..
 - jeg fandt heldigvis et par magen til! 

og her kom jeg også forbi H&M HOME 
- her fandt jeg dette flotte pudebetræk
Til kun 79.95 ,- 


Den pynter allerede fint, 
blandt (alle) mine andre puder!
;)

Resten af søndagen gik med hygge i lejligheden, 
hvor Line og jeg bare har tulret rundt.... - og forberedt os på idag!

DEJLIG WEEKEND!!

Håber at I alle får en dejlig start på en ny uge!

Vi læses ved ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar