fredag den 17. maj 2013

WEEKENDEN


SÅ blev det fredag - og weekenden er (allerede) over os! 
Idag vil jeg lige vise jer et par billeder, fra sidste weekend og som I nok så i de foregående indlæg - havde jeg et stramt program!

Onsdag kom jeg hjem fra København og sluttede aftenen af med at spise aftensmad hos svigerfamilien

Torsdag var jeg i Zoologiskhave med familien + fødselsdag hos min veninde

Fredag lavede jeg aftensmad til Mette og Line 

Lørdag kørte min mor mig til Sønderborg, hvor jeg fik behandling. Efter behandling kørte jeg direkte på arbejde i Companys - og om aftenen var jeg hjemme ved mine forældre og spise

Søndag sov jeg som den eneste dag, LÆNGE og nyheden om, at Søren kom tidligere hjem fra weekendtur, gjorde søndagen helt perfekt. Søndag aften sluttede jeg af med at tilbringe i Tommerup, sammen med min mormor, farmor, forældre og Søren. 

FANTASTISK!!!


Her er lidt billeder fra fredag- søndag
FREDAG:

I fredags havde jeg mine to søde veninder, fra trekløveren
 Line og Mette (begge fra min gymnasietid) på besøg ;)


 Jeg havde lavet lidt nachos i ovnen med tilbehør.

Jordbærdrinks :P

 "Trekløveren"
<3

Jeg fik de skønneste gaver af Line
Fine lyserøde glas til stearinlys, cool øreringe 
og det lækreste tørklæde! 


Derudover fik jeg dvd´en "Magic Mike"
- som vi selvfølgelig så om aftenen! 

Lørdag kørte vi (som altid) til Sønderborg !
Men heldigvis er Sønderborg en smuk by
- og virkelig et besøg værd!

 Det er farligt at komme på job
- for man ender ALTID med at købe noget med hjem
Jeg endte også med at købe noget denne gang
- som jeg bloggede om tidligere på ugen :D



Inden Søren kom hjem om søndagen, 
fik jeg ryddet op i soveværelset på Vesterbro

 Jeg fik også sat et ekstra tøjstativ op
- så nu har jeg 3 stativer til mit tøj! ;)


Søren kom tidligere hjem fra weekendtur og så ovenikøbet
med disse skønne blomster
 - og et "jeg elsker dig meget højt skat"
= dejlig kæreste! <3




 FANTASTISK WEEKEND! 

Denne weekend bliver forhåbentlig også fantastisk! 
Den står nemlig på: Fredagshygge med Line-musen, kærestehygge fra lørdag-søndag og opgaveskrivning + kusinehygge på mandag!  

Hvad skal I lave?

:)

Ha´ en dejlig F R E D A G! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar