mandag den 20. maj 2013

NEW IN/// BLONDER BLONDER BLONDER



Græsk gudinde inspireret kjole
- med de smukkeste blonder og snit

399,-. kr. GINA TRICOT


Jeg havde kjolen på i lørdags...
- på date! 



I lørdags kom min kæreste Søren nemlig til København!
- Skønt!!!


Skøn blondekjole...
- med gennemsigtig ryg og fine ærmer

179, - kr. H&M

Fantastisk blondetop 
- som kan bruges til ALT!!!

179,- kr. H&M

Sidste torsdags havde jeg kjolen med de korte ærmer
 og den langærmede blondetop ud over...



Som I nok kan se - så er jeg blevet VILD med blonder....
- en overgang var jeg blevet lidt træt af det,.
MEN jeg er blevet helt vild med stilen og særligt her til sommer, 
ser det altså skønt ud!
___________________________________________________

Jeg har været lidt fraværrende på bloggen - her de sidste 3 dage 
MEN imorgen blogger jeg om alt det,
som jeg har oplevet i Pinsen!!  

Læses vi ved?
;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar