fredag den 22. juni 2012

DESIGNTEKNOLOG 20/6-2012

SÅ skete det endelig - i onsdags var jeg oppe i min afsluttende eksamen, og blev herved uddannet til DESIGNTEKNOLOG med speciale i Branding og Marketing Management. 

Jeg vidste godt at min opgave ikke var på samme niveau som den plejer, da jeg ikke nåede at blive helt færdig med opgaven pga. helbredet (trods jeg havde skrevet over 160 sider) Men da jeg fik 12 for fremlæggelse og 12 for min kreative del - som bestod af konceptudvikling over en ny line extention, så endte jeg med at få en 10´er - så det var fint nok. 


Her er jeg lige blevet uddannet..
Fantastisk følelse
Fik skønne blomster
Denne smukke buket, gav min søde kæreste mig

Smukt!
Da jeg havde været til eksamen, tog jeg ud og spiste frokost 
...med min søde veninde Mie som også lige var blevet færdig
Mie arbejder på "Jensens Bøfhus` i Herning - så vi fik VIP behandling og billigt mad ;)
Utrolig hyggeligt
Mie havde en fin halskæde på
Hun har lige købt den i H&M, til en flad tyver!

Vejret var skønt 
... og humøret højt :) 

Efter et par timer, kørte jeg mod Fyn  (jeg tog hjem til mine forældre, da min kæreste var i Aarhus) 

Her ventede der mig - gaver og blomster :)
Disse fine Normann Copenhagen krus, gemte sig i den store gave
Rigtig lækre - fik 4 krus 
...og 1 skål
Den anden gave var denne søde Medusa Flagpige :)
Sød buket (som min mor selv har bundet - ud af blomster i haven)
De havde også dækket et fint bord..
Der var lækker Asti -man bliver ikke uddannet uden at fejre det, med den smag ;)
De havde lavet min livret - Valeuska (beskrivelse kommer senere)

Jeg tog hjem i lejligheden, efter en laang og skøn dag
 - med hyggelig fejring af mit resultat :) 

Om torsdagen (igår) var jeg på arbejde i Butik Frederik, inde midt i Vestergade.

 Da jeg kom træt hjem, var min kæreste kommet tidligere hjem fra Aarhus, for at overraske mig med kys og gave :D Det var bare SÅ skønt!!!! 

Han havde købt disse SUPER FEDE Nike Free, som jeg længe har ønsket mig :D 
Jeg er helt vild med den lidt kinky farve ;) 

Indtil videre ser mit "gavebord" sådan her ud...
FANTASTISK :)

Imorgen står den på FRISØR, hygge med min veninde Mette, forberedelse til festen søndag og dejlig Sankt Hans aften med svigerfamilien på Eventgaarden. Jeg går vidst en SKØØN weekend i møde :D

I må ha´ en dejlig FREDAG - vi læses ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar