lørdag den 9. juni 2012

LØRDAG LØRDAG LØRDAG

Idag har jeg sovet læææææænge.... min veninde Line og jeg, gav den gas igår og kom først i seng ved en syv tiden. Da jeg vågnede, tog jeg en tur forbi den lokale NETTO på Store Glasvej for, at købe lidt ind....
Her faldt jeg over nedenstående :)

Et muffinstativ - til 23 muffins - 50 kr. 
Stativet skal i brug denne måned- til mit "svendegilde" søndag d. 24 juni, hvor vi slutter dagen af med et stort kagebord. Jeg synes faktisk , at det er en rigtig festlig måde, at servere muffins på og så var prisen jo heller ikke helt dårlig :)


Derudover faldt jeg for disse fine bøtter, i mange forskellige størrelser, former og farver. De kostede henholdsvis 39 kr. og 49 kr. :) Bøtter kan man aldrig få for mange af, jeg står altid og mangler bøtter til diverse opbevaring - og de runde bøtter er særlig fine, pga. deres "klik-låg". 

Idag, når jeg har kørt min veninde Line hjem, så står resten af dagen på hygge med min anden veninde Signe. Hun er en barndomsveninde, jeg har kendt siden jeg var 5 år. :) Vi har besluttet at få lidt lækkert frokost, og gå en tur rundt ved skovsøen ;) Endvidere kan det være, at det bliver til en bytur mere.... (det skal jo udnyttes, at manden ikke er hjemme denne weekend..) ;)
<3

I må ha´ en rigtig dejlig lørdag :)

(måske jeg blogger lidt senere.....   ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar