mandag den 4. juni 2012

Mine yndlingskjoler igennem tiden #1


I år skal jeg både til studenterfest, min egen dimission og havefest - i anledningen af, at jeg bliver uddannet til Designteknolog. Jeg skal også til Skagen i 2 uger og til Malaga med svigerfamilien - derfor er der mange anledninger til, at hoppe i nogle lækre kjoler. For at få lidt inspiration, til hvilke kjoler jeg skal få købt mig i år,har jeg valgt at se tilbage på hvilke yndlingskjoler jeg har haft på igennem tiden.


Den første er helt klart min yndlingskjole nr. 1 - min gallakjole fra Mulernes Legatskole 2008.


Jeg havde købt kjolen i KBH
 Den svævede flot i luften, under lancier
Den var lidt svær at danse i...
Her står jeg sammen med Sharaje, klar til galla
Vi blev hentet...
..i min svigerindes fars -  fine bil :)
Sammen med Stine og Sharaje
Vejret forblev tørt
De havde begge smukke røde kjoler på..
Her sammen med min Mette og Stine :) <3
 Mette R. havde lavet fint hår...
Her sammen med min dansepartner Rasmus

Ha´en dejlig mandag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar