onsdag den 13. juni 2012

ZARA - LOOKBOOK og dagen i dag !


ZARA LOOKBOOK JUNE





















ZARA har virkelig meget lækkert tøj! Jeg må hellere aflægge et besøg i butikken, når jeg skal til KBH sidst på ugen :) 


Denne kjole er virkelig fin - den kunne godt være en mulighed til mit "svendegilde" eller til min Dimission d. 27 juni på TEKO :)




Igår fik jeg (som mange nok ved) et brev om optagelse på Professionsbachelor i Design og Business start pr. 13 august 2012. 


Jeg er SÅÅÅ glad!! - der har været utrolig mange ansøgere, så det var en stor lettelse, at modtage brevet igår! Overbygningen varer 1,5 år på TEKO i Herning... 

Dagen i dag står i eksamens tegn. Jeg skal have udviklet et nyt koncept mm. - som skal være klar til eksamen på onsdag i næste uge - hvilket tager en del af min tid (hvilket bloggen også lider under)

MEN MEN på torsdag tager jeg på miniferie - til KØBENHAVN!! Jeg skal over og besøge min skønne gymnasie veninde Mette - vi skal hygge indtil søndag. SKØNT! Så der skal nok komme en masse billeder på bloggen :P  Just wait!! 


Ha´ en dejlig onsdag - alle jer derude ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar