tirsdag den 26. juni 2012

FEST FEST FEST


I søndags holdte jeg stor fest i anledningen af, at jeg i onsdags blev uddannet til Designteknolog med speciale i Branding og Marketing Management. Festen blev holdt kl. 13.00 hos mine forældre på Østerbro. Der var inviteret ca. 40 mennesker, så huset var fuld af dejlige mennesker – og der var købt rigeligt mad og drikke (vi stod selv for al maden, så lidt stress kunne vi ikke komme uden om). Festen var oprindelig tænkt som en havefest, men da vejret ikke var med os – måtte vi finde plads indenfor. Det var en helt fantastisk dag, med skøn mad og dejlige mennesker. Jeg fik overvældende mange gaver og søde ord med på vejen.
TUSINDE TAK TIL ALLE JER 
- DER GJORDE MIN SPECIELLE DAG - HEEELT SPECIEL <3


Her sammen med min kæreste Søren

Her er min nye fine ring og det nye armbånd
Mit outfit endte med at se sådan her ud...
Havde fundet en neglelak, der passede til kjolens blå farve
Love 
Mine forældre var en stor hjælp - her er min mor i køkkenet og gør det sidste klar, inden de første gæsters ankomst.

Vi endte med at være ca. 40 mennesker
Heldigvis er mine forældres hus stort, så vi kunne sagtens være indenfor - nu når vejret ikke var til en havefest.
Min smukke mormor holdte den mest rørende tale
Som symbol på hendes kærlighed til mig og det hun mener jeg står for - fik jeg en sten skulptur fra en anerkendt kunstner (den kan ses længere nede i indlægget)

Vi havde indrettet et "børneværelse", som faldt i god jord hos ungerne.
Min mindste kusine,- EMMA
Så blev det tid til dessert...
Jordbærkage fra Bageren på Abels allé i Odense- uden tvivl den bedste i Danmark

Jeg havde bagt cupcakes....
Jeg havde om lørdagen været til frisør, og fået klippet over 15 cm. af længden...

Her er mit gavebord....
Overvældende mange fine gaver... (tusinde tak)
Denne flotte Kähler vase, fik jeg af naboerne (Jytte, Erik og Pille)

Søde Medusa muffins fik jeg af min barndomsveninde Signe
Alle disse fine ting, fik jeg af min veninde Line...
(2 halskæder, 2 par øreringe og Mac make-up)

"True Love"
... denne halskæde er også super fin
Min søde veninde Mette gav disse fine Holmegaard hyacint glas... 
Disse fantastiske Kubus lysetager med hjemmelavet indgravering :) fik jeg af mine søde svigerforældre
Dette søde kort, fik jeg af min mormors kæreste Jørgen

To fine Kähler vaser, fik jeg af min familie fra Svendborg (Tante, onkel og to smukke kusiner)
Til dette cool kort, hørte marketing bogen "Brandwashed"til- men da jeg selv lige har erhvervet mig bogen, tog min tante bogen med hjem igen - og jeg venter nu på en anden marketing bog - formentlig "Buy- ology" af Martin Lindstrøm. 

Denne smukke Spinning guldring - fik jeg af min moster(+ onkel, kusine og fætter) samt af min Gudfar/onkel (+ tante, og to kusiner)
Jeg er virkelig vild med designet
Jeg fik disse to fine Kähler vaser i grøn, af søde Henrik og Inger
Her er skulpturen jeg fik af min mormor...- det er en smuk havfrue (på pind)
Min mormors tale - skal bestemt gemmes <3
Jeg fik en sjov gave fra min Svigerinde, bror og niece (en masse sjove ting fra Ikea)
Jeg fik også gavekort til Rosengårdscenteret af søde Ulle. 
...og lidt penge

Penge fra...(Søren Pars, min farmor, Jørgen, Merry og Orla samt af min morfar og Elizabeth)

Folk sluttede af med at skrive i gæstebogen - hvilket altid er utrolig hyggeligt!
<3
Min smukke farmor og mormor
:)
Os alle 7 <3 
Min mor fik fine fine blomster fra mine svigerforældre
Smuk blomst (sad på en gave)
Der var fine blomster på bordene
Blomster i vandbassinet
Sød buket
Fine blomster rundt omkring


SORT/HVID BILLEDER

De stolte bedsteforældre med søde Sofie

Søren og jeg...
Her ses de "manglende" 15 cm. tydeligt... 

Min dejlige kæreste Søren

Jeg har et meget tæt forhold til min farmor og mormor (de bor begge i Tommerup, og jeg har derfor altid været tæt knyttet til dem... da jeg har set dem mange gange om ugen, siden jeg var lille)

<3
:)
Søde smukke niece Sofie - som altid er dejlig og glad
Når jeg ser dette skønne billede af os alle 7, kan jeg ikke vente med at komme i sommerhus i Skagen og hygge <3

Håber billederne afspejler hvilken fantastisk dag, jeg havde i søndags :) 


Dagen i dag står på hygge og blogindlæg med min dejlige veninde Henriette endvidere skal jeg slappe af (da jeg imorges har været til behandling) og så står resten af dagen på at forberede det sidste... inden jeg imorgen tidlig skal til Dimission på TEKO i Herning, hvor mine søde bedsteforældre samt forældre, skal med derop - hvilket jeg ser meget meget frem til :)


I må ha´ en dejlig tirsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar