torsdag den 28. juni 2012

Dimission TEKO 27/6-12

 DIMISSION DESIGNTEKNOLOG 
27/6-12 - TEKO Herning


I går gik turen til Herning i forbindelse med min Dimission. Jeg havde fået lokket mine forældre samt bedste forældre med helt til Herning, hvilket jeg havde set meget frem til. Vi ankom til Herning kl. 10.30 i Birk
 Da vi ankom til Herning, fik vi lidt kaffe hjemme i min lejlighed i Birk
 Humøret var højt
 Pigerne fik hurtigt vasket op igen
 :) Dejlig stemning
 Her finder min morfar lidt slik (som min farmor havde medbragt)


Da klokken nærmerede sig 11.30, tog vi hen på TEKO, nærmere bestemt bygning E, hvor selve Dimissionen skulle foregå. 
Vejret var begyndt at blive rigtig lækkert
Spændt på at få eksamensbeviset

Der endte med at være rigtig mange mennesker
 Der blev holdt fine taler...
Så blev det endelig vores klasse, der blev kaldt op...
Der blev klappet en masse

Så blev det min tur til at modtage eksamensbevis og en fin blomst

Dejlig følelse
Virkelig skønt at modtage beviset og se de andre igen

Min klasse Thabm4a810 - Branding og Marketing Management
Meget glad...
Der var en rigtig god stemning
Mia og jeg - hun er en af mine tætteste veninder på TEKO

Det var dejligt at fejre det med hende - vi har hjulpet hinanden igennem uddannelsen


Sammen med min søde søde søde chef - Lisbeth Jensen 
Tak for den søde gave og ikke mindst det kreative kort - jeg vil glæde mig til at holde en "fri-hygge-dag" :D


Fantastisk dag <3
De fine fine blomster, var fra dem alle 4.
Efter talerne og overrækkelsen af alle beviserne, bød TEKO på en lille forfriskning ude i solen, bestående af Asti og lidt til ganen...
Her hygger "mor, far og barn"
"far og datter"

Vejret var fantastisk

Det var skønt endelig, at modtage eksamensbeviset

Dernæst kørte vi over til skulpturen "Elia", også beliggende i Birk



Ingvar Cronhammar's gigantiske stålskulptur, Elia, der siden 2001 med sine fire "skorstene" har tronet ved Birk Centerpark, øst for Herning. Med dens 32 meter til toppen, en diameter på 60 meter ved jorden, er det en meget speciel seværdighed. 


Det var en smuk dag..

Det var første gang, at jeg gik op af " trapperne"
Flot udsigt deroppe fra
Vinden var forfriskende

Utrolig hygsomt <3

Mine forældre
Min morfar og mormor
Min farmor og jeg
Solen varmede og kastede skygger

Hun er så fin, i hendes nyerhvervede bukser

Vind i håret..
GLAD med stort G! 
Smukke blomster
Dernæst kørte vi ind til Herning gågade og tog på Eydes Hotel og spiste en lækker frokost. Det er absolut et af de bedste spisesteder i Herning, de har en masse forskellige på menukortet, men består primært af traditionelle retter....

- smukke mormor og morfar

Min morfar fik "silde tallerken"
Min mormor fik " Roastbeef med kartoffelsalat"


Virkelig hyggeligt

De fik pariser bøf

Smukke farmor
Min farmor fik "rødspætte med rejer"

Virkelig hyggeligt...

Jeg fik en bagel med kylling og salat

YEAH!

TAK FOR EN FANTASTISK DAG <3



Dagen idag står på en tur til Middelfart og forberedelse til 14 dage i sommerhus i Skagen (der er en del der skal pakkes) :D 

Vi læses ved derude ;)

I MÅ HA´EN DEJLIG TORSDAG 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar