fredag den 1. juni 2012

This is what you get - JUNI 2012

Hej Bloggen ;)


Nu har jeg blogget en måned - og jeg elsker det allerede!


Idag står der sommer i kalenderen... men vejret er vidst ikke helt enig.! Jeg er vågnet op til en fredag - med mindre stress og masser af overskud /// men kan man andet, når man vågner op til selveste Lukas Graham i "Go´morgen Danmark" og når dagen står på FRI! ;)
Tryk her


...og her :)

Jeg vil lige introducere jer, for det I kan forvente - en slags teaser - for den kommende måned ;)


Juni måned vil, som for mange andre, stå i eksamens tegn... - hvilket nok lyder lidt kedeligt ;) 


MEN...


I vil komme med til min "sommer-fest" i anledningen af, at jeg bliver uddannet til Designteknolog med speciale i branding og marketing management.

I den forbindelse kommer I også med til min Dimission på TEKO - Skandinaviens største Design og Business School ;) Skal nok blive spændende....


Det er også i denne måned, at jeg får besked om min videre færden. Jeg har søgt ind på -Professionsbachelor i Business og Design -  hvilket er en overbygning på Designteknologen. Overbygningen varer 1,5 år og foregår også på TEKO i Herning. 


Endvidere skal jeg overvære, at begge mine smukke kusiner får "hue på"... - hvilket også giver anledning til at føle, at tiden går ALLLLT for stærkt ;)  
Her et billede fra da jeg blev student i 2008 -fra Mulernes Legatskole



Den sidste weekend i juni, starter min SOMMERFERIE - på toppen af Danmark, nemlig det vidunderlige SKAGEN. Her skal jeg holde 2 ugers ferie, i mine forældres sommerhus! SKØNT!



Måneden vil også omhandle vores nye lejlighed, i Odense... Vi har begge været hængt op af skoleopgaver,så juni måned kommer også til at stå på boligindretning, nyt interiør og meget meget mere!!   ;) 

Håber at vi læses ved........ 
:) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar