onsdag den 27. juni 2012

Sankt Hans Aften - og Turen går til Herning


DIMISSION

Idag går turen til Herning, da det er blevet tid til min Dimission på TEKO, i Herning. Jeg har sat mig ind i bilen, og er på vej ud efter min morfar. Idag skal både min mormor, morfar og farmor samt mine forældre med til Herning. Dette har jeg set meget frem til!! 


Vi skal være i Herning kl. 11.30

Cardigan fra H&M
Leggins fra  H&M
Top fra Saint Tropez
Sko fra Vagabond
Halskæde fra Companys
Øreringe fra Pieces
Ur fra Triwa
Armbånd fra Affäire
Hårbånd fra Paris


Der kommer billeder fra Dimissionen imorgen :)


SANKT HANS AFTEN
Min Sankt Hans aften foregik ude på "Eventgaarden" i Odense (nær Kongrescenteret). Her stod den på en masse sjove aktiviteter og hygge i lange baner. Blandt aktiviteterne var blandt andet ATV, rappelling, pileskydning, "slå-søm-i-træ" ovs. 



Det var virkelig sjovt at køre
Her hygger søde Nadia og jeg på ATV´en
Skt. Hans bålet var rigtig fint..


Her er en lille film, hvor jeg kører vildt i skoven, med Nadia 
bagpå ;)


Her køre jeg selv....




Derudover stod den på rappelling, og her var Søren bare klar!


Her har Søren fået udstyret på, og klar til at rappelle
Her rappeller han ned af hotellet ved Kongrescenteret

Her rappeller han forlæns ned af bygningen.... puha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar