lørdag den 30. juni 2012

FRIDAY evening and lovely gifts

 Så blev vi klar til, at Sørens mor Ann kom forbi
Lysene blev tændt
 Blomster på bordet

Hun kom med denne fine pose....
 ...med gaver i :)
  I posen var der 4 lækre gaver fra DAY
Disse to gaver var i anledningen af, at Søren er blevet Markedsføringsøkonom og jeg er blevet Designteknolog :)
Jeg fik denne lækre pose...
 ..som indeholdte et fint armbånd
Søren fik denne lækre skjorte...
Derudover fik vi i indflyttergave - skønne DAY Home puder

Med flot sommerfugle tryk på
 Fine detaljer på puderne
 Farverne passede lige til vores sofa :)


Det var en utrolig hyggelig aften…. :)


Dagen i dag står først og fremmest på, at få pakket vores kufferter, da min kæreste Søren og jeg drager mod mine forældres sommerhus i SKAGEN – Det bliver skønt – men inden da, skal vi til min smukke kusines studenterfest i Svendborg, hvilket vi alle har set meget frem til!
Senere idag vil jeg vise jer, hvilke fine nye ting jeg har erhvervet mig igår ;)

GO´ WEEKEND








Ingen kommentarer:

Send en kommentar