søndag den 10. juni 2012

SWEET SUNDAY

 Idag startede dagen på Café Passage - beliggende i hjertet af Odense

Jeg skulle mødes med min skønne veninde Henriette, til en lækker søndagsbrunch kl. 10.30
Vi valgte "byg-selv-brunch" -til 105 kr. (//hvor man kan vælge 5 ting) % drikkevarer
Henriette sammensatte denne lækre brunchtallerken....
Jeg fik sammensat denne... mhm... lækkert
 Vi fik TØSEhygget på bedste vis! Det var alt for lang tid siden, vi sidst havde set hinanden. Det er desværre ikke altid helt let, at få tid til at se alle ens veninder (...slet ikke når jeg nu har bopæl to steder i landet)


Nu vil jeg cykle hjem i lejligheden, efter en fantastisk brunch med skønne Henriette. Jeg må hellere gøre klar til, at manden kommer hjem fra "mande-golf-weekend"... bliver nu dejligt at få ham hjem igen  (selvom det kun bliver for et par dage) ;)

Rigtig god SØNDAG <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar