torsdag den 7. juni 2012

Mine yndlingskjoler igennem tiden #2


 

Den næste yndlingskjole som jeg vil vise jer - er fra min onkel og tantes Bryllup 14-08-2010.


Her sammen med min kæreste 
Jeg har købt kjolen over trendsales (den er fra Østen) 
Jeg betalte ca. 1.500kr. for at få syet den helt om...
Da jeg købte den, var den gulvlang med slæb og for lille om brystet - så lille at den måtte lægges 13cm. ud, hvilket var noget af en opgave for syersken. Endvidere er der blevet sat ærmer på..
Her min søde onkel og tante. Hun var så smuk i kjolen!

   Her er min flotte moster og onkel     
                                                                                                 Min nygifte onkel og min smukke mor


Min mors flotte kjole er fra mærket Designers Remix


De tre andre kjoler, som jeg vil vise jer, er fra min farmors 80 års fødselsdag, min egen 23 års fødselsdag, samt min kusines Emmas barnedåb - hvor jeg var gudmor.


Farmors 80 års - holdt d. 10-07-2011

Jeg er vild med den klare blå farve
Det var heldigvis varmt den dag...
Er vild med alle lagene i kjolen
Festen blev holdt i smukke omgivelser...
Det er en kjole som jeg kan bruge til mange anledninger

Den næste kjole som I skal se-  er min kjole som jeg havde på, i anledningen af min 23 års fødselsdag. Fødselsdagen blev holdt på natklubben Barracuda med mad og underholdning.


FØDSELSDAG - holdt d. 27-11-2011

Paliet kjole - købt over trendsales... 





Jeg fik den syet lidt om, så den passede foroven
Den endte med at blive ret fin og perfekt til en tøsefødselsdag ;)

Den tredje og sidste kjole - var til min kusine Emmas barnedåb
 (hvor jeg var Gudmor)

BARNEDÅB 15-01-2012

Her i kirken, sammen med min søde Moster
Kjolen var med sorte blonder, og en cremefarvet underkjole
Sorte ruskinds plateau ballerinaer, fra Samsøe Samøe

Dette billede er taget lige efter, at Emma er blevet døbt 
Jeg havde et sort satin hårbøjle m. roser (fra Århus)
...Perle øreringe m. guld - fra Paris 




I må ha´ en go´torsdag  derude :) 

Knus fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar