søndag den 17. juni 2012

MOMS´ S HOTEL

SÅ blev det søndag, og jeg nyder at opholde mig ude på "landet" J

Som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, var det meningen at jeg skulle tilbringe min weekend i København - i selskab med min skønne veninde Mette og min bedste ven Palle. Men pga. helbredet skal jeg holde mig i ro, og har derfor boet ude på ”landet” hos mine forældre, da min kæreste Søren er i Le Mans (Frankrig) hele ugen. 

Jeg er flyttet ind på et ***** stjernet Hotel i Tommerup

Jeg har mit eget badeværelse

Med søde søstjerner fra Skagen glaspusteri

Fine blomster

Værelse med tv....
...og en masse magasiner
Gamle fine møbler 
(Sengen er en antik karlekammer seng som min mor og jeg har sat i stand og malet med sort højglans)

Sengetæppet har min oldemor lavet, det er bare så fint... 
Hyggelige billeder, pryder væggen over sengen...
... samt andre små fine genstande
Denne fine gamle antikke kommode, er fra mine oldeforældres tid. Denne har min mor og jeg også sat i stand. (Den er blevet ordnet, og dernæst malet med sort højglans - så den passer til sengen)
De små flotte greb, har vi købt i Sinnerup i Odense
Naturen omkring, er også til 5 stjerner *****


I dag står den på eksamensforberedelse og en gåtur i skoven, inden turen atter vender hjemad mod lejligheden på Vesterbronx...

Jeg håber at I får en fantastisk SØNDAG - med alt hvad der dertil hører ;)


(jeg blogger senere......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar